Karty rabatowe są doskonałym narzędziem do związania klientów mieszkających blisko myjni lub stale przejeżdżających z ich ulubioną myjnią.  Klient posługując się taką kartą może otrzymać od właściciela myjni dodatkowy rabat, który w prosty i zrozumiały dla klienta sposób pełni rolę programu lojalnościowego.
Najważniejsze cechy to:

  • Prosty i zrozumiały dla klienta sposób otrzymywania rabatów lojalnościowych
  • Narzędzie do pozyskania klientów biznesowych, którym potrzebne są faktury kosztowe – karta rabatowa sprawia, że klient jest skłonny uzyskać fakturę na większą kwotę
  • Brak prowizji bankowych od operacji tymi kartami
  • Pełne zarządzanie kartami rabatowymi poprzez internet
  • Możliwość używania kart z własnym projektem graficznym

System kart rabatowych widziany od strony właściciela myjni

  • Koszt funkcjonowania systemu jest bezpłatnym dodatkiem do funkcjonowania systemu płatności kartami bankowymi
  • Abonament miesięczny jaki płaci inwestor wiąże się tylko z liczbą terminali do płatności paypass i wynosi 10 EUR netto / terminal przy liczbie terminali od 3 do 5, a przy liczbie od 6 do 20 wynosi 8 EUR netto / terminal miesięcznie
    + 4,90 zł za kartę SIM jaką posiada każdy terminal (opłata niezależna od liczby używanych terminali).
  • Operacje płatnicze na myjni wykonywane przez posiadaczy kart rabatowych nie są obciążone żadną prowizją; prowizja dotyczy tylko operacji kartami bankowymi – jak w każdym sklepie.
  • Inwestor dostaje zdalny dostęp online do systemu kontroli i zarządzania kartami rabatowymi i może też dodać swoich pracowników jako odrębnych operatorów systemu
  • System jest w pełni transparentny dla właściciela – posiada logi każdej operacji
  • Karty rabatowe to inaczej karty przedpłacone – klient wpłaca właścicielowi gotówką lub przelewem na jego konto określoną kwotę, np. 100 zł , a właściciel lub jego operator „doładowuje” kartę klienta (ma ona unikalny numer zakodowany w chipie) o kwotę np. 115 zł.
    Właściciel uzyskuje od razu 100 zł, a klient ma do dyspozycji od razu kartę z saldem 115 zł.
  • Dodatkowe koszty to same, fizyczne karty rabatowe.
    Karta ze standardowym nadrukiem, zamawiana w dowolnej ilości (nawet 1 sztuki) kosztuje 4,5 zł netto
    Karta z indywidualnym nadrukiem inwestora to koszty:
    • 7,5 zł netto x 120 szt. (minimalne zamówienie)
    • 6,0 zł netto x 200 szt. (do 299 szt.)
    • 5,0 zł netto x 300 szt. (do 499 szt.)
    • 4,5 zł netto x 500 szt. (do 999 szt.)
    • 4,0 zł netto x 1000 szt. (i więcej)
    • wykonanie indywidualnego projektu 400 zł netto

Wszelkie informacje i wyjaśnienia dotyczące systemu oraz zamówienia kart: info@ekowash.pl