Karty rabatowe są doskonałym narzędziem do związania klientów mieszkających blisko myjni lub stale przejeżdżających z ich ulubioną myjnią. Klient posługując się taką kartą może otrzymać od właściciela myjni dodatkowy rabat, który w prosty i zrozumiały dla klienta sposób pełni rolę programu lojalnościowego.
Najważniejsze cechy to:
- Prosty i zrozumiały dla klienta sposób otrzymywania rabatów lojalnościowych
- Narzędzie do pozyskania klientów biznesowych, którym potrzebne są faktury kosztowe – karta rabatowa sprawia, że klient jest skłonny uzyskać fakturę na większą kwotę
- Brak prowizji bankowych od operacji tymi kartami
- Pełne zarządzanie kartami rabatowymi poprzez internet
- Możliwość używania kart z własnym projektem graficznym
System kart rabatowych widziany od strony właściciela myjni
- Koszt funkcjonowania systemu jest bezpłatnym dodatkiem do funkcjonowania systemu płatności kartami bankowymi
- Abonament miesięczny jaki płaci inwestor wiąże się tylko z liczbą terminali do płatności paypass i wynosi 10 EUR netto / terminal przy liczbie terminali od 3 do 5, a przy liczbie od 6 do 20 wynosi 8 EUR netto / terminal miesięcznie
+ 4,90 zł za kartę SIM jaką posiada każdy terminal (opłata niezależna od liczby używanych terminali). - Operacje płatnicze na myjni wykonywane przez posiadaczy kart rabatowych nie są obciążone żadną prowizją; prowizja dotyczy tylko operacji kartami bankowymi – jak w każdym sklepie.
- Inwestor dostaje zdalny dostęp online do systemu kontroli i zarządzania kartami rabatowymi i może też dodać swoich pracowników jako odrębnych operatorów systemu
- System jest w pełni transparentny dla właściciela – posiada logi każdej operacji
- Karty rabatowe to inaczej karty przedpłacone – klient wpłaca właścicielowi gotówką lub przelewem na jego konto określoną kwotę, np. 100 zł , a właściciel lub jego operator „doładowuje” kartę klienta (ma ona unikalny numer zakodowany w chipie) o kwotę np. 115 zł.
Właściciel uzyskuje od razu 100 zł, a klient ma do dyspozycji od razu kartę z saldem 115 zł. - Dodatkowe koszty to same, fizyczne karty rabatowe.
Karta ze standardowym nadrukiem, zamawiana w dowolnej ilości (nawet 1 sztuki) kosztuje 4,5 zł netto
Karta z indywidualnym nadrukiem inwestora to koszty:- 7,5 zł netto x 120 szt. (minimalne zamówienie)
- 6,0 zł netto x 200 szt. (do 299 szt.)
- 5,0 zł netto x 300 szt. (do 499 szt.)
- 4,5 zł netto x 500 szt. (do 999 szt.)
- 4,0 zł netto x 1000 szt. (i więcej)
- wykonanie indywidualnego projektu 400 zł netto
Wszelkie informacje i wyjaśnienia dotyczące systemu oraz zamówienia kart: info@ekowash.pl