DZIAŁANIA MARKETINGOWE
Zanim rozpoczniemy działania marketingowe powinniśmy przemyśleć system utrzymywania stałej, dobrej jakości mycia i działania całej myjni. Bez tego wszelkie działania marketingowe nie tylko będą zbędnym wydatkiem, ale co gorsza spowodują chwilowy przypływ niezadowolonych klientów co w dłuższym okresie czasu przełoży się na odpływ różnych klientów do konkurencji.
Radzimy zatem:
– zatrudnić stałego opiekuna myjni (tutaj oddzielny artykuł o konkretnych korzyściach)
– utrzymywać w sprawności wszystkie urządzenia pomocnicze zaczynając od rozmieniarki
– utrzymywać czystość w całej myjni – klient ocenia myjnię także całościowo, odkurza samochód, itp.
– umieścić informacje o cenach oraz kontakcie telefonicznym z opiekunem na wypadek awarii
Dedykowana strona internetowa
Dedykowana strona internetowa w domenie ekowash.pl z opisem myjni.
Przykłady uruchomionych stron:
Myjnia w Łodzi
www.ekowash.pl/lodz
Myjnia w Gorzowie
www.ekowash.pl/gorzow
Myjnia w Szczecinku
www.ekowash.pl/szczecinek
Myjnia w Piasecznie
www.ekowash.pl/rondo
Myjnia w Żurominie
www.ekowash.pl/zuromin
Myjnia w Warce
www.ekowash.pl/warka
Taka strona pozwala zawsze w przypadku pytań o szczegóły odesłać klientów do zawartych w niej informacji bez długiego wyjaśniania np. jak dojechać, do kogo zadzwonić, itp. w e-mailu, SMS-ie, w komunikatorach typu WhatsApp przez podanie łatwego do zapamiętania adresu – linku czy także umieszczenia dużego napisu, a nawet QR kodu w obrębie myjni.
W przypadku zainteresowania prosimy o kontakt na info@ekowash.pl
lub tel. 602 784 628
Cena przygotowania i rocznej aktualizacji to 400 zł netto.
Cena nie obejmuje wykonania zdjęć myjni – jest ustalana indywidualnie.
Materiały POS
Przykłady dedykowanych materiałów informacyjnych i reklamowych.
W przypadku zainteresowania, także innymi formami prosimy o kontakt na info@ekowash.pl
lub tel. 602 784 628











